*

Jag har nyss kollat på Andra Avenyn jag vet inte varför jag
kollar på de för jag tycker inte att det är så bra längre det
blir sämre och sämre för varje avsnitt skulle man kunna påstå.

Plugga blir det inte heller något av idag för vem kan läsa i detta
förbaskade oljud jag blir helt galen av bebis skrik och tappar
koncentrationen helt och det blir ju inte bättre av att mina ena
katt löper.. igen och följer efter mig vart jag en går och skriker.
Jag flyttar nog snart ut i garaget till Ove.

Annars har det inte hänt något idag förutom att jag och Natta gick
och sola efter skolan och usch va det var jobbigt. Jag tror att det ska
vara skönt men efter ca 5-10 minuter klarar jag inte mer för jag får
myror i benen och orkar verkligen inte ligga still.

de va de hej nu flyttar ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0