SÖNDAG

All snö har försvunnit och det börjar bli ljusare på både
kvällarna och mornarna va härligt. Jag blir direkt mycket
piggare och gladare och ser verkligen iframemot våren.

Jag ska strax hoppa i lite kläder och sedan ska vi bege oss
till bilskolan och ha dötråkigt jag ser verkligen inte ifram
emot det. Jag känner inte ens att jag har behov av att fixa
ett körtkort eller att ens ha ett.Fast de är klart det tar ju ett tag
och ta de, så när de väl är fixat kanske jag är ibehov av ett körkort.
För det är bra att ha sen när man jobbar också.

Men iallafall efter det ska farmor bjuda mig på fiskbullar eftersom
det bara är hon och jag som gillar det ska vi ha en mysig söndags
eftermiddag. De blir nog bra de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0