HÄRLIGA LÖRDAG

Nu har jag nyss kommit hem från gårdagen och även min klippning.
Jag klippte mig alltså inte igår utan väntade en dag till. Jag blev
jätte nöjd med håret. Och alla som jag känner vet att jag älskar när någon
håller på med mitt hår. Frisören jag hade var ingen man ska gå till om
man har brottom. Jag kommer boka in mig hos just den frisören jag
höll verkligen på att somna.

Förövrigt hade jag verkligen en jätte trevlig kväll med alkohol, trevliga
personer, musik och tv spel. Jag och micaela verkligen krossa alla!
Nej men det var precis som den gamla goda tiden.

Idag blir det lugnt, Evelina kommer hit idag så vi ska bara mysa och gosa
och bara vara. Vi kanske skulle äta ute idag men det återstår att se när
hon kommer hit. Nu ska jag gå och skrubba min tröja som jag använde
första gången igår och då är det en person som snubblar in lite i mig och
spiller rödvin över min vita tröja, det kändes kul! Jag kan säga att det var en
aning pinsamt att ta av sig jackan inne hos frisören då!




Två bilder från gammlatiden obs, röker ej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0