SURAHAMMAR

Äntligen fredag!
Denna vecka har gott otroligt fort måste jag säga och skönt de!
Idag ska jag åka till Surahammar och träffa min finaste och
underbaraste vän Evelina. Vi har inte träffats på jag tror det är
närmare två veckor. Förfärligt, de är det faktiskt!

Jag ska åka om ca 30 minuter för jag ska springa förbi en affär
och köpa mig ett par mysbyxor som jag såg tidigare idag :)
Vi får se vad som händer i Surahammar där jag ska tillbringa
min kväll och natt! De ända jag vet är att vi ska börja med att
äta oss en varsin pizza mums!

Nu ska jag packa ner lite små saker som, ja ett par träningsskor
för hurbullarna ska ut och motionera på lördagmorgon hehe.
Ha en trevlig fredags kväll!


(våran första bild tillsammans 04)     
och vi kommer alltid passa som två pusselbitar hihi v
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0