Titanic

Igår var det Titanic på tv och det är nog den bästa filmen
Det är en film som man aldrig kan tröttna på.
Men det roliga är som vanligt att jag somna efter halva.


Den är så himla fin och sorlig

Idag vaknade jag några minuter efter 07.00. När jag
väl får sova ut vägrar min kropp att göra det även om jag
är hur trött som helst.

Dagens planer
-Städa överraska mamma medans hon är och julhandlar
-Träffa Sebastian på stan och lämna tillbaka kläder
- Plugga och ringa till Narkomanvårdsgruppen

Roligare än så lät inte min onsdag men det gör inget, börjar mitt
jullov med att slappa och ta igen saker, det är ju ändå bara jag
som har fått jullov än så.

Nu blir det snart lite frukost, Jag ska
koka ägg och ha på mackan mums
:)


Kommentarer
Postat av: julia

älskar filmen! :)

2008-12-17 @ 20:51:09
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0