Trött

Klockan är runt strax efter åtta och visst brukar jag vara uppe tidigt men nu är jag
så trött så jag vet inte vad. Men sova det går inte. Jag vaknade i soffan hos Evelina
runt tre i natt och sen försöka gå och lägga sig skönt i sängen gick inge vidare.

Hur man än försökte rycka och slita för att få lite plats och en bit täcke va omöjligt
Undra hur djupt och bra hon sover haha.. Men men somnade iallafall tillslut till kl sju
men nu sitter man här. Ska väl väcka henne snart för när hon är med mig behöver
hon inte ställa någon klocka men är man van att sova länge kan de inte va kul att bli
väkt av mig HAHA!



Jaja ointressant till tusen.. Ska sätta på en film nu
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0