Världens bästa vän


Jag fattar inte vad de är för fel på mig.. Gråter av ingen aledning jag känner mig
både ledsen men ändå otroligt lycklig att jag har en sån bra vän som Evelina faktiskt
är.Att ha en sån vän som vet allt när man inte säger något, som kan se igenom ett sms
hur man mår oavsett om jag skriver super glatt men ändå kanske sitter och storbölar.

Hur många kompisar säger att man älskar varandra och visar att man uppskattar den
andra? Jag tror att inte att de finns några som visar de så mycket som vi faktiskt gör.
Jag tänkte på de nyss när vi la på telefen när hon säger jag ville bara kolla om du haft
det mysigt hemma,jag älskar dig. De är något vi ofta säger till varandra och bara de att
VARJE kväll 
få ett god natt sms. Vi har en väldigt speciell vänskaps relaktion och de är
något som vi brukar få höra och jag är väldigt glad över att våran vänskap inte är som alla andras.



Jag ser dig i mig jag ser mig i dig vi är så lika samma tankar samma liv. När du ler är
det äkta när jag ser din smärta av något som tynger är vi båda i botten tillsammans i
mörkret. När du är förälskad ser jag det före dig då ser du på mig att jag vet, då anar
du dina egna känslor och blir kär. Vi finns för varandra även om ingen annan är där!


 (Bilden är gammal som alla vet och den dagen var en av dom värsta dagarna
imitt liv och mellan tårarna lyckas jag få ett leende på våran första bild tillsammans)


Kommentarer
Postat av: evelina

du är alldeles för söt alltså:) jag håller med dig om allt du säger. Det är precis så:) jag skulle aldrig klara mig utan dig, så försvinn aldrig ifrån mig <33

2009-06-28 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0