TISDAG

Godmorgon!
De har  varit strålande väder hela helgen och måndagen
men nu är det dax att bli grått ute igen. Jag har sovmorgon
till tolv idag och de är ju en aning skönt!

Jag har bara två lektioner i skolan och sen är det bara att
bege sig hem till Michaela och träna inför utklädnasshowen.
Jag  hoppas vi sätter den idag, för idag är det även genrep
i skolan och de är sista gången vi tränar på dansen!

Jag kan säga att jag är en aning nervös men de kanske går 
över om man tar någon öl innan start i morgon. 


Nu är de dax för en stor frukost och sen packa ner kläder
+ tillbehör till skolan för utklädnaden.


lägger upp en sommar-bild på Maya nu i det tråkiga vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0