Måndag

Jobbet gick alldeles utmärkt åh jag stormtrivs, även om ja känner nu igen åh va drygt
att jobba i morgon men när jag väl är där tycker jag det är hur kul som helst. Iallafall
efter jobbet cyklade jag hem till Nattis som bjöd på super god mat och tog de lugnt tills
de va dax för henne att jobba..

Nu gör jag inte direkt något förutom att skriva här.. Jag har nyss varit så duktig och rensat
ogräs haha.. Jag skulle nog vara världens bästa hemmafru, mamma och trädgårdsarbetare.
Så är de.. Imorgon börjar jag halv åtta igen och slutar tolv hur skönt som helst, direkt efter
ska jag cykla till stan för jag ska sola och bada med världens bästa Eve..




hoppas solen stannar skööööööönt!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0