MÅNDAG

Godmorgon!
Idag är det måndag vilket betyder att jag bara har en vecka ledigt  tills jag börjar jobba hela
sommaren på Malmabergs hemtjänst. Jag känner mig fortfarande sliten kan de bero på att man
börjar känna sig gammal i kroppen och att man inte ens klarar av att  vara uppe över ett dygn längre..
De måste nog vara så!

Idag runt 15.30 ska jag åka ner på stan och kolla efter ett par skor och sen vet man ju aldrig om man
hittar något annat roligt som vill följa med hem, Evelina kommer ner senare också för då hade vi tänkt
att äta, prata och jag ska även ge henne ett papper där jag skrivit av mitt schema som hon ville.

Nu ska jag och mamsen göra frukost hej!



Bilder som jag tog på Maya för ca tjugo min sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0