Lördag

Jag är irriterad som fan för att de inte blir som jag vill med bloggen hur kan man
igentligen bli så irriterad på en skit sak men men.. Inte vet jag hur man ändrar saker
och ting heller så de får va som det är.

Och en annan rolig sak är att när jag höll på att fixa bloggen så dog min bärbara
eller den gick inte sönder eller så på de viset utan att bara skärmen slockna kul..
Sånt är livet men de är självklart att det ska bli så när jag raderat alla bilder från den
här datan och precis fört över alla på min bärbara nejnej världens sämsta data!

Nu sitter jag iallafall och väntar på att Evelina ska vakna jag vet inte men jag tror
att det förmodligen blir utgång idag skulle inte sitta helt fel faktiskt nu när jag börjar
jobba på måndag och har knappt någon ledig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0