Bad med Maya

Dagen började med att jag försov mig en aning vilket aldrig brukar leda till
något bra,, Men min blev det ändå trots att jag fick jobba över några timmar
men va gör de när de blir extra pengar i plånboken :)..

Efter jobbet åkte faktiskt jag och Maya till löga och sola i skuggan och badade
lite fötter, Maya tyckte de va kul och de va hennes första gång ute på en strand.
Tog inga bilder för jag hade ingen kamera med mig och min mobilkamera är inte
i det bästa skicket. Sebastian kom också dit och de va trevligt med lite sällskap.
Åh jag vill ocksåha en bebis och jag vet att jag skulle bli en bra mamma de är ju
redan bevisat..

Nu ska jag äta för de har jag inte gjort idag och sen ska jag sova sova och sova
tidigt ska det bli idag för jag är helt slut. Men innan jag börjar med något ska
jag ringa ett snabbt samtal till Eve ang. morgondagen! Ha det bra puss



lilla lilla lilla fisunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0