Torsdag

Nu har det gått några dagar sen jag skrev här men för det första så har jag absolut ingen
lust för jag har endå inget att skriva förutom att jag har jobbat vilket jag har gjort dom
här dagarna också hehe.. Jag kan berätta att jag har flyttat halvt Jag har bott borta hela
veckan och är bara hemma nu en stund för att hämta saker och sedan bege mig tillbaka
till min hemliga beundrare (skämt).


Tänkte lägga ut en video från nåndag i helgen tror jag det var natta börja sjunga jag tror
hon sjunger just den låten för att jag ligger som en björn? och jag hade ingen aning om att
hon filma och hon hade ingen aning om att jag tänkte göra så som dom gör i leken..
Äh ni fattar!



Duschen väntar och även mitt nya hem så vi hörs när vi hörs
Puss!

Kommentarer
Postat av: evelina

Lika söt och charmig som vanlgit;)

2009-07-09 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0