Power meet

Sitter och lyssnar på hög musik och dricker en cider.. Jag brukar inte alls vara förtjust i Cider
utan brukar bara dricka öl ja vet inte men nu är de tydligen ombytt haha.. Jag håller på att
städa på mitt rum och om jag ska vara ärlig så behövs det!! (men jag trivs endå mamma!)

Idag börjar power meet och för mig är inte de något speciellt de heller för de har man varit på
varje år de är inget annat som händer här i "storstaden". Men iallafall så ska jag ner till stan dock
inte för att kolla på alla balla bilar utan för att  träffa folk och umgås.. Lisa är på väg hit och sen 
kanske  Evelina, peggy Jenny kommer hit annars så träffar vi dom mfl.. där nere.






Imorgon är jag ledig så idag ska jag vara ute hela natten och om ja känner mig själv kommer jag
inte hem inatt utan sover väl i en buske eller något med Evelina (vart ska vi sova i natt)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0