Jobbet

Sitter på jobbet just nu och har inget att göra förren kl 20.00. Det kan bli så ibland
om vissa personer ska iväg och säger ifrån sin hjälp samma dag men visst är det
skönt att bara sitta men ändå långtråkigt för tiden går så sakta då.

Jag har jobbat hela dagen i dag från 07.30 och sen så slutar jag 21.00 och så får

man ju såklart alltid sovmorgon dagen efter när man jobbar kväll eller inte så nej

imorgon börjar jag som vanligt 07.30. Jag är helt slut och vill bara hem och göra

mig kött och pommes för det har jag bestämt att jag ska göra idag oavsett om jag

orkar eller inte :)


Ska ta en snus och sätta mig i massage
stolen och vila mig ett tag nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0