De skulle bli lugnt

igår eftersom jag skulle upp och jobba idag men icke sa nicke det blev de inte men kul hade
jag trots spöregn och åska det såg ut som man blivit ner puttat i mälaren de är svensk sommar
det härligt värre! Jag kom helt plötsligt hem till Nattis vid 03.00 och inte tänkte vi sova nej vi
gjorde massa bus i stället och jag fick världens elstöt så jag brast i gråt samtidigt som jag inte
 kunde sluta skratta.

Jag var fortfarande full när jag kom till jobbet och de kommer aldrig mer hända för de va inte alls
roligt när de började gå över. Iallafall idag så har jag varit på stan med Evelina, jag köpte bara en
liten söt kuvert-väska och sen åkte jag direkt hem till Nattis.



När jag kom hem låg det blommor och fjädrar i hela vardagsrummet/ hallen och
under min säng hittade jag en död fågel uuäh.



Nu ska jag ta det lugnt och fundera på om jag ska orka göra något idag eller om jag bara ska ta
det lugnt.. Jag börjar iallafall inte förren 13.00 i morgon skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0