Packar

Håller på att tvättar, städar och packar för fullt men de känns inte som jag kommer
någonstans haha. Nu har jag iallafall en "tio minuters rast". Ska även byta lite låtar
på mobilen så man har lite nya låtar att tagga till på veckan i Cypern.

Jag kommer inte kunna sova ikväll  börjar bli riktigt nervös för flygresan för höjd
är det värsta jag vet och Sandra berätta när dom va i London för bara några
dagar sen hade blåst jätte mycket och hon trodde dom va upp och ner haha =p
Men får hoppas på det bästa och att vi inte kraschar för även om livet är tråkigt
är jag för ung för att dö.

Vi kommer att komma fram på kvällen i morgon men på lördag kan ni alla sitta
och vara avundsjuka när vi ligger på stranden (40+) med en drink och äter saftiga
frukter


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad jag längtar nu:D

2009-08-20 @ 15:35:40
Postat av: Sandra

haha gumman va söt du är, flygresan gick säkert jätte bra. hoppas ni får det skiiiiiiiit nice, kommmer vara så avundsjuk här hemma imorgon och en vecka framååt. ta hand om dig<333333333

2009-08-21 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0