Eva och Annika

Jag: Ska vi ses?
Nattis: De vanliga stället.
Jag: Såklart!

Har varit ute och träffat min blonda vän Eva skämtåsido. Jag har varit och träffat
Natta men jag tänkte på de idag, Eva och Annika i filmen Eva och Adam har ju
sitt lilla speciella ställe där det alltid träffas och pratar om allt mellan himmel och jord.

Och idag som alla andra gånger när jag träffar Nattis är vi på vårat lilla ställe i ur
och skur och skrattar men även sitter tysta deppiga. Vi träffas jämt där om vi inte ska
göra något speciellt och de är skönt att ha ett sånt ställe även om de inte är lika fint
och mysigt som Eva och Annikas så är det ändå speciellt :)




Tråkigt väder och depp humör från bådas sida skit dag.


Jag vill bara åka till värmen åh det ska bli så underbart skönt och jag ska njuta till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0