STUDENTMÖSSA!

Åh! Idag är det verkligen en bra dag då allting känns så himla skönt 
och bra. Vi har fått våra studentmössor idag och jag blev verkligen glad
den var jätte fin och det blev en härlig stämmning runt om kring.
Nu är det läskigt vad kort tid det är kvar men ändå otroligt spännande :)
Jag tänkte visa upp en bild på mössan och passar även på att visa en
bild på min super söta/fina studentklänning som jag längtar efter att få
bära.

Mösspacketet


Mössan Malin RUBF 3C

Klänningen


Annars idag så har solat med världens bästa vän evelina såklart sen har
jag varit på Hälla/ Ikea med Angelica och Maya. De var både mysigt och
trevligt vi gick runt och kollade lite. De blev ett par strumpbyxor till Maya som
mamma önskade och en födelsedagspresent till Angelica och ja hon vet vad
hon ska få och är super nöjd. De är bäst så :)

På vägen hem upptäcker vi att himlen är otroligt mörk och det ser ut att 
komma regn när som helst men sen tänker vi inte mer på de förren jag 
ser en jätte stor droppe komma ner på Mayas vagn. Men det var inte vatten
utan fågelbajs usch! Och inte nog med, klicken på bebbens vagn var inget
att gemföra med om man kollade på min jackärm usch fy och blä vad äckligt!

De blev ett långt inlägg, nu ska jag kolla lite på datan
och sedan plugga till histora provet som är i morgon
puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: evelina

kom hit :)

2009-04-22 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0