Sur

Godmorgon!
Jag är så sur för först blev jag överlycklig att min str hade kommit in på den där klänningen
så vi kunde beställa den, men då skulle jag få hem den i slutet av januari. Jag vill ju ha
den på nyårs afton.Om det inte hinner komma in i butik får ja försöka hitta något annat och
då kommer jag iallafall beställa den :)

Jag är ganska trött idag känns som jag inte alls har sovit någe bra idag men hinner nog pigga
upp mig innan jag börjar. Jag började som sagt 12.30.

Nu ska jag gå och fixa till mig och byta kläder också. Sen ska jag ta en tripp på stan. Jag måste
kolla efter den jag är helt beroende jag måste ha den! Mamma är snäll så medans jag åker på
stan och kollar efter klänningen, åker hon och kollar på Hälla :)


Ha en bra dag
Puss Malin ! v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0