Lördag

Godmorgon!
Ja jag var ju uppe med tuppen som vanligt, att man inte kan sova ut!
Kl 09.00 cyklade jag till skiljebo och mötte upp Nattis och prata lite skit innan
hon skulle börja jobba gud så snäll jag är:)

Jag skulle ändå köpa mat till Ove men dom hade varken hamster mat på ICA
eller Konsum gud va dåligt!

Ja sen vid 14.30 ska man iväg till skiljebo igen och möta Nattis för vi ska GÅ ner
på stan för hon ska kolla på lite saker till kvällen och jag ska köpa en present
till Evelina och lite små kraft till mig själv bl.a en super fin ganska stor ring.

Hur kan man underhålla sig själv i dessa timmar tills det är dax, ja får väll städa lite
på mitt rum som är hur tråkigt som helst men de måste göras någongång så blir
mamma glad tillpå köpet, de är bra de!


Nej va ointressant ja skriver, kan berätta en rolig sak eller ja de kanske inte är så roligt
men igår när ja precis skulle gå innan för dörren halkade jag på världens isfläck utanför
mmmmmmm de va skönt!

byebye nu ska jag roa mig med något
annat skoj!


en bild på party-ove min fina hamster
som jag fick i 18års present
v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0