Ingen rubrik

Hallå där ute!
Idag orkade jag verkligen inte gå till praktiken så jag ringde och sjukanmälde mig
men blev ingen vidare sovstund för kl 10.00 var jag redan på stan och mötte Jenny :)
Vi gick runt och letade efter kläder till henne och vi hittade lite snyggt.

Jag köpte en super snygg klänning idag också skit billig 200 kr
Sen köpte jag även min efterlängtade päls men ack den va inte
så bra längre :) så den ska jag iallafall lämna tillbaka så är det.

Lägger upp bild på båda
mina nyköpta klänningar senare.


Ja annars har det inte hänt något roligt idag
Imorgon är jag förresten ledig från praktiken skönt :D fast jag har i försig en
lektion i skolan (bild) i två timmar 14.30-16-30.

puss och adjö!

Kommentarer
Postat av: Therese

tack sötan :)

2008-11-26 @ 17:17:45
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

vad köpte du för päls sötan :D?

jag letar efter en, hehe!

2008-11-26 @ 17:18:26
URL: http://t

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0