Fjärilar

hallå där!
Traskade till skolan idag och det tog faktiskt precis 1timme, jag höll på att få damp för
jag hade världens varmaste kläder och svettadet och så kändes det som att jag inte
kom någonstans alls men där hade jag fel för fram kom jag till slut :)

Å världens happy face
Med mycket tjat på studievägledare och lärare så fick Nattis börja på min bildlektion
fast det redan va fullt. Vi gjorde super fina fjärilar idag eller ja läraren gillade iallafall
Nattis bild, jag gillade min också men nej den va inte tillreckligt bra!

Imorgon har jag sovmorgon till kl 12.00 och jobbar till 21.00 tror jag eller 21.30.
Så det blir inte att göra något denna fredag eftersom jag börjar tidigt på lördagen.



åh vad jag hatar slask och blåst
vi borde ha sommar jämt eller åtminstonde längre!

Kommentarer
Postat av: NATTIZ

jipppiiiiiiiiiii<3

2008-11-27 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0