Tvkväll

Nu har jag och mamma farit runt till bl.a ikea
vi köpte ett databord  till mig där och sen köpte
vi lite godis till både oss själva och Ove hehe.
Nu sitter jag och lyssnar på radio och väntar på
att maten ska bli klar. 

Förresten snart fyller min lillebror 8år den
20 december. Vad kan man köpa till honom
då i present? Nej jag har iallafall ingenaning.

Onsdag tycker jag är den bästa kvällen att
bänka sig framför tv.

19.00 Singingbee
20.00 Bonde söker fru
21.00 Efterlyst
22.00 Insider


Det ska iallafall jag sitta bänkad framför
tills jag tillslut blir så trött och somnar


Kommentarer
Postat av: Nightfall

sv: Tack så mycket :)

2008-12-10 @ 18:41:40
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Hökarängen bästa svängen

Är du med i kvällens efterlyst idag igen eller? :)

2008-12-10 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0