Lapskojs

Godmorgon
Jag kör på rekord har sovit jätte länge idag och när jag vakna
kände ja att ja mår inte alls bra känns som nära till halsfluss
och huvudet är hur tungt som helst

Min farbror ringde och fråga om dom fick bjuda mig på mat
ja visst gissa vilken lapskojs min favorit, så dit ska jag kl 15.00
Sen vid ca 17.00 får jag skjuss av Clabbe till surahammar då
ska jag umgås med Evelina och Lisa. Tills dess ska jag krya
på mig.

Idag kom dödsanonsen ut i tidningen för farfar och begravningen
är den 16 december det kommer bli hur jobbigt som helst
Begravningar överhuvetaget är det väl ingen som tycker om.



Lycka till Lisa
och Tess på match

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

tack så mycket! fast har lite problem med skrivandet nu, det är så mkt med skolan! :/ men de lugnar väl ner sig snart och jag kan skriva som vanligt! :)

du har en jättegullig blogg du!

2008-12-06 @ 13:09:22
URL: http://lisaivarsson.blogg.se/
Postat av: T h e r e s e

tack sötan :D

2008-12-07 @ 20:30:18
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0