Jaha

Jag har inte tråkigt men jag vet inte vad jag ska göra så jag
hitta en sånhär fråge sak på bilddagboken som jag tänkte
svara på roligt va!

Sex saker om dig själv
1. Är du singel Ja
2. Är du lycklig Ja
3. Är du utråkad Nej
4. Är du ledsen Nej
5. Är du hungrig Nej
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta De har aldrig varit gifta

Sju saker om ditt kärleksliv
1.Tror du på kärlek vid första ögonkastet Nja de vet ja inte
2.Har du någon gång blivit sårad Ja
3.Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under en natt Ja
4.Har du gillat en kille utan att berättat de Ja
5.Har du haft någon hemlig beundrare Vetinte
6.Är du kär Nej
7.Vill du gifta dig när du blir stor Absolut inte

Åtta har du någonstin
1.Blivit påkommer när du försökt rymma hemifrån Ja
2.Brutit ett ben Nej inte på mig men på en annan hehe
3.Gjort något du ångrar Japp
4.Hoppas fallskärm Nono
5.Ljugit för någon du tycker om Ja
6.Ätit en hel tårta spyr
7.Velat bli tillsammans med ditt ex Ja
8.Gråtit när ett husdjur dött Ja hehehe

intresseklubben
anteckar eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0