Grattis på födelsedagen

Igår har det regnat hela dagen och tagit bort all snö
som fanns men nu när jag kollar ut igenom fönstret
ser jag att det har börja snöatigen. Ska de börja om
på nytt och bli det där slaskiga igen. Det har jag ingen
lust med.

Idag fyller min lillebror år, min halv lillebror vi har bara
samma pappa.
Han fyller 8år så idag är det kalas kl 15.00.
Det va så länge sen jag träffade han så det ska bli
kul och mysigt.


min lilla hamster v

Förresten skulle jag försöka fixa till håret själv igår
utsläppt,de kan jag inte ha förren luggen växt bort
de är en sak som är säker. Så får köra på tråkig
toffs iallafall tills jag har vant mig.


Kommentarer
Postat av: hannah

grattis kevvsan!

2008-12-21 @ 19:32:56
URL: http://hanosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0