*

Nu har begravningen varit och det är skönt att de är över om
man säger så. Det var jätte jobbigt men det förstog jag redan.
Det var iallfall jätte fint där inne.




Sen kan jag även berätta av Ove har kommit tillrätta, han sprang
rakt över golvet när jag skulle leta efter han. Jag och mamma ska
åka och köpa en ny bur till han senare.

Jag har även hunnit ringa och boka möten på olika ställen
ang. mitt projekt arbete. Det känns skönt att jag har kommit
igång med det, hatar och ligga efter.

Nu ska jag fortsätta med det och inget annat roligt
händer idag heller men så är det:)


Kommentarer
Postat av: Therese

jag vet. skit snygga :D:D

2008-12-16 @ 16:25:51
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0